Service

For oss er det viktig at kundene våre får den kvaliteten de forventer, opplever oss som effektive, at vi leverer produkter og tjenester til riktige priser – og at vi yter topp service.

Vi graderer vår service på tre nivåer:

  • Akutt hjelp – når uhellet er ute
  • Vedlikehold – for å forebygge uhell, skader og forlenge driftstid.
  • Oppgraderinger – f.eks ettermontere ny motor eller nytt styringssystem, automatikk eller radiosender for økt sikkerhet.

Serviceavtale
For å tilby våre kunder en sikker og problemfri drift av porter og lastesystemer, anbefaler vi å inngå en serviceavtale. En slik avtale omfatter en periodevis kontroll, justering og smøring av alle lager, skinner og hengslinger. For portmotorer omfatter avtalen kontroll og justering av klemsikkerhet, smøring og justering av kjeder og bånd.
Vi fyller ut sjekklister for hver enkelt enhet som vi sender Statens Arbeidstilsyn. Dette gjelder som dokumentasjon overfor Arbeidstilsynet. Serviceavtalen innebærer også at vi merker alle porter og lastesystemer med sikkerhetsgodkjenning etter at vi har utført service.

For et uforpliktende tilbud på serviceavtale ta kontakt med oss på:
tlf. 480 66 100 eller epost: post@portinnlandet.no

24-timers service
Vi oppfordrer våre kunder til å kontakte oss umiddelbart dersom det oppstår problemer. Vi lagerfører typiske «akuttdeler» og har i tillegg utstyrt våre servicebiler med «slitedeler».
For Port Innlandet har kort responstid blitt et varemerke.

24 TIMERS SERVICE // RING 480 66 100 HELE DØGNET // ALLE DAGER // HELE ÅRET